نگاهی مفصل به لیست بازیگران «انتقام جویان: عصر اولتران» – قسمت دوم
متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
شنبه 26 ارديبهشت 1394 ساعت 18:23 | بازدید : 400 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
نگاهی مفصل به لیست بازیگران «انتقام جویان: عصر اولتران» – قسمت دوم

انتقام جویان تعداد بسیاری از ابرقهرمانان مارول را در قالب فیلم جدید بر روی پرده آورده است؛ به همین دلیل مجبور شدیم تا در دو قسمت به معرفی و بررسی آنها پبردازیم که هم اکنون در حال مطالعه قسمت دوم این مقاله هستید.

 

کریس ایوانز (استیو راجرز / کاپیتان آمریکا) – (Chris Evans (Steve Rogers / Captain America

Avengers-2-Captain-America

کریس ایوانز بیشتر با نقش هایی که به عنوان کاپیتان آمریکا در سری فیلم های سال های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۴ ایفا کرده است و البته فیلم جدید این سری « کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» شناخته می شود. ولی قطعاً این فیلمها تنها فیلم هایی نیستند که که ما چهره او را در آن ها دیده باشیم. او ۱۵ سال است که بر پرده سینما ها حضور دارد. با ایفای چند نقش کوچکتر در قسمتی از یک فیلم ابرقهرمانانه دیگر به نام «چهار شگفت انگیز» و همچنین فیلم «اسکات پلیگرام در مقابل جهان» به ایفای نقش پرداخته است.

هایلی اتول (پگی کارتر) – (Haley Atwell (Peggy Carter

Avengers-2-peggy-carter

دوران کودکی هایلی در انگلیس سپری شد او مدام در حال مسافرت به میسوری آمریکا بود تا پدرش را ببیند. اما زمانی که مسافرت نمیکرد سعی اش بر آن بود که از نمایش ها و تئاتر استفاده کند؛ که بعدها باعث شد که جرقه ی بازیگری در او شکل بگیرد.

او قبل از ورود به دنیای هالیوود در یک میبنی سریال ساخته ی شبکه بی بی سی حضور یافت. هایلی نقش پگی را از اولین فیلم کاپیتان آمریکا بر عهده گرفته است. او همچنین عضو تیم سریال «مأموران شیلد مارول» و «مأمور کارتر» نیز هست. علاوه بر این در فیلم «مرد مورچه ای» که در ۱۷ جولای اکران می شود نیز حضور خواهد داشت.

اسکارلت جوهانسون ( ناتاشا رومانوف/بیوه ی سیاه) – (Scarlett Johansson (Natasha Romanoff/Black Widow

Avengers-2-Black-Widow

اسکارلت جوهانسون حضور مؤثر خود در هالیوود را از سال ۱۹۹۴ با به دست آوردن چند نقش اصلی که از ان میان می توان به نقش هایی در فیلم های «گم شده در ترجمه»، «دختری با گوشواره مروارید»، «حیثیت»، «دختر دیگر بولین»، «ما یک باغ وحش خریدیم» و «لوسی» اشاره کرد؛ البته تمام اینها غیر از نقش آفرینی های او در فرانچیزهای مارول است.

جوهانسون در طول فیلمبرداری «انتقام جویان: عصر آلترون» نخستین فرزند خود را به دنیا آورده است.

دون چیدل (کلنل جیمز رودس / ماشین جنگی) – (Don Cheadle (Colonel James Rhodes / War Machine

Avengers-2-iron-patriot

دون چیدل مدت مدیدی است که در صحنه حضور دارد. او حتی در چند قسمت از سری «شاهزاده های شیرین و زبر و زرنگ» و همچنین «وقت گذرانی با آقای کوپر» ظاهر شد. اما این ها تنها قدم های اولیه بودند. او بیشتر با نقش آفرینی فوق العاداش در فیلم «هتل رواندا»، «تصادف»، «پرواز»، سری فیلم های اوشن ( یازده یار اوشن)، «سلطنت بر من» در خارج از دنیای مارول ظاهر شده است.

پل بتانی ( جارویس / دیده بان) – (Paul Bettany (Jarvis / The Vision

Avengers-2-The-Vision

پل بتانی در خانواده ای اهل تئاتر زاده شد. او بسیار زود شروع به کار کرد. او در فیلم های «داستان شوالیه ها»، «بوسه بوسه بنگ بنگ» و «یک ذهن زیبا» ظاهر شده است. اینها تنها چند نمونه از فیلم های او بوده است. او با جنیفر کانلی ازدواج کرده است و هم اکنون دارای دو فرزند است. پس از همبازی شدن با استلن اسگارزگارد در سه فیلم، نام فرزند بزرگترش را استلن گذاشت.

آنتونی مکی (سم ویلسون / شاهین) – (Anthony Mackie (Sam Wilson / Falcon

Avengers-2-falcon

آنتونی مکی در ابتدا میخواست که مهندس شود اما رویای تبدیل شدن به یک بازیگر، پافشاری کرد و توانست از مدرسه جولارد فارغ التحصیل شود. کارنامه او چیزی جز موفقیت را شامل نمی شود. او در دنیای مارول بازیگر جدیدی است؛ اما او در فیلم های «قفسه درد»، «عزیز میلیون دلاری» و «فولاد واقعی» خود را نشان داده است.

کلودیا کیم (دکتر چو) – (Claudia Kim (Dr. Cho

Avengers-2-Dr-Cho

کلودیا کیم با نام کیم شو هیون در کره ی جنوبی متولد شده است. او نقش های کوتاهی در مجموعه های تلویزیونی ایفا کرده است که از آنها می توان به «مارکوپلو» اشاره کرد. اما بازی او در «انتقام جویان: عصر اولتران» اولین تجربه فیلم بلند او می باشد.

ساموئل ال جکسون (نیک فیوری) – (Samuel L. Jackson (Nick Fury

Avengers-2-Nick-Fury

ساموئل جکسون کاراکتر شناخته شده هم بر روی پرده و هم دور از آن است. او بیش از چهل سال است که بر پرده ی نقره ای سینما در نقش های اصلی و به یاد ماندنی ظاهر می شود. جکسون با داشتن ۳۰ جایزه و ۶۰ نامزدی به جایگاه ی افسانه ای دست یافته است و در راهروی مشاهیر هالیوود ستارهای دریافت کرده است.

استلان اسگارزگارد (اریک سلویک) – (Stellan Skarsgard (Erik Selvig

Avengers-2-Stellan-Skarsgard

این بازیگر متولد سوئد از دهه ۶۰ میلادی مشغول نقش آفرینی است و هیچ نشانه ای از توقف و سستی در او دیده نمی شود. بازی های قابل ذکر او، حور در «ویل هانتینگ نابغه»، «دختری با خالکوبی اژدها» ، «بی خوابی» و «دوستی» می باشد. او پدر هشت فرزند است که پنج تن از آنها بازیگرند که الکساندر اسکارزگارد نیز جز آنهاست.

اندی سرکیس (اولیسیس کلاو) – (Andy Serkis (Ulysses Klaw

Avengers-2-Andy-Serkis

اندی سرکیس در فیلم های مهمی نظیر «کینگ کنگ»، «حیثیت»، و سری «سیاره ی میمون ها» ظاهر شده است. مشهورترین نقش آفرینی او به عنوان هنرمند موشن کپچر و صدای نقش «گالوم/ اسمیگل» در سری «ارباب حلقه ها» می باشد؛ او مجبور بود برای دست یابی به جلوه های مناسب و صدای مورد نظر صحنه ها را دوبار بازی کند. اما به دلیل این که شخصیت او توسط رایانه متحرک سازی شده بود فاقد شرایط لازم برای نامزدی دریافت اسکار نقش مکمل تشخیص داده شد او همچنین نقش هایی را در فیلم های «کتاب جنگل: ریشه ها» و «جنگ ستارگان: بیداری نیروها» ایفا می کند.

لوو فریگو (صدای هالک) – (Lou Ferrigno (Hulk voice

Avengers-2Hulk-voice

او افسانه پشت شکل گیری سری تلویزیونی هالک در سال ۱۹۷۸ می باشد. او در نقش ها و سریال های تلویزیونی دیگر نیز حاضر شده است ولی هیچ یک به موفقیت بین المللی هالک شگفت انگیز دست نیافتند. او به دلیل این که این صدا را برای فیلم های هالک به ارمغان آورده است بسیار مورد احترام است.




:: موضوعات مرتبط: سینما , اخبار , معرفی فیلم , ,
:: برچسب‌ها: نگاهی مفصل , به لیست بازیگران , انتقام جویان , عصر اولتران , قسمت دوم ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب